19:37

Cu toata dragostea mea pentru cea mai frumoasa fata pe care o iubesc mult!


Cu toata dragostea mea pentru cea mai frumoasa fata pe care o iubesc mult!

Din moment ce te-am vazut m-am îndragostit
M-am indragostit de privirea ta,de frumusetea ta,
As vrea sa te vad in fiecare zi,sa fii mereu langa inima mea
Ca ea doar pe tine te vrea langa ea
Si in fiecare seara visez ca iti sarut buzele tale.

Spune-mi cum sa nu-ti spun ca te iubesc
Daca in viata mea nu este nimic mai frumos decat dragostea ta,
N-am crezut si nu mi-am imaginat niciodata
Sa ma îndragostesc
De un inger cum esti tu,care ai zburat cu aripile tale pana la mine,
Ca sa apari in calea mea sa-ti dau dragostea mea si sa iti spun ca pe tine te iubesc
Esti printesa mea si intotdeauna vei fi in gandul meu.

Vino si imbratiseaza-ma
Vreau sa fiu intotdeauna in bratele tale,
Esti cea mai frumoasa fata si nu vreau sa pierd.
Vreau sa te imbratisez,sa te sarut,sa te pot alinta,
Si sa am grija de tine pentru ca te iubesc!

Acest cantec este dedicat pentru mine
Pentru toate aceste persoane,
Care iubesc cu inima
Pe care dragostea ii face sa viseze,
Un cadou din inima mea
Pentru dragostea ta!

0 comentarii: