18:33

Esti exact asa cum vreau eu

Mi-a spus inima
Nu mai cauta...
Esti dupa sufletul meu,
Asa cum vreau eu.

Esti exact asa cum vreau eu,
Inima imi spune sa nu mai caut ca te-am gasit,
Langa tine sunt cel mai fericit,
Inima si tot ce am mai bun iti dau,
Nu,nu nu vreau inapoi decat sufletul tau,
Si daca as vrea vreodata sa am ceva de la tine,
Vreau decat, sa te am doar pentru mine.

Viata-i frumoasa cu tine,
Nu-mi pasa ce va fi maine,
Mi-ajunge sa te privesc,
Sa ma rog ori ma gandesc,
Nu te-as da,nu te-as da,
Esti o pustoaica belea.


Te-am ales din sute de fete,
Ca doar tu ma intelegi si ma vrei,
Tu ma iubesti si nu vrei banii mei,
Nu-ti pasa ce va fi de maine,
Cand stiu ca te am alaturi de mine,
Si-ti multumesc ca ma intelegi,mereu,
Si ca imi esti aproape cand imi este greu.
Sa te privesc zi de zi,
Cu totul sa imi apartii,
Nu-mi pasa ce am sa patesc,
De tine ma indragostesc,
Ce sa fac,ce sa fac,
Nu mai pot de al tau drag.

0 comentarii: