17:21

Intotdeauna voi fi langa tine




Draga mea,

Intotdeauna voi fi langa tine si cand cerul va fi innorat,o sa rasar ca un soare in inima ta,sa iti alung tristetea din sufletul tau!
Iubirea mea,esti totul ce imi doresc,iubesc la tine totul,frumusetea ta este ca o floare care a inflorit dimineata,ochii tai cei de cristal si buzele tale de catifea pe care as vrea sa le sarut ca sa imi indulceasca inima.
Numai cand ma uit la tine imi faci fericita viata si as vrea sa imi spui ca vrei sa fii a mea,fiindca inimioara mea bate pentru tine.
Tu esti o zana si de cand ai aparut in calea mea,eu m-am indragostit de tine,m-ai vrajit si acum esti mereu in gandul meu.
As vrea sa apar in visul tau si sa ma iubesti mereu iar daca as putea ti-as aduce luna impreuna cu toate stelele de pe cer sa te lumineze si soarele sa te incalzeasca cu toata iubirea mea!
In fiecare noapte cand adorm,pe tine te visez si dimineata sunt fericit chiar daca nu esti langa mine ca sa-ti aud vocea ta care mi-a intrat in sufletul meu.
Cand vad chipul tau imi aduc aminte de o printesa din povesti care a iubit un print si au fost fericiti.Acel print sunt eu si te voi iubi mereu!

Te pup dulce:-*

I L♥VE Y♥U!

CU T♥ATA DRAG♥STEA,
                                                                  J♥SE!

0 comentarii: