18:56

Cand am aflat ca ai pe altcineva,totul e urat in preajma mea!

Daca dragostea dispare
Viata mea nu are culoare
Si doare tot mai tare
Ploua incet
Apare o intrebare
Se gandeste la mine oare
Unde sunt zilele cu soare ?
Unde esti tu...?!

Incepi o lume noua si plangi la telefon
Imi spui ca nu ai somn
De fapt nu vrei sa dormi
Incerci sa imi explici prin cuvinte insa
Dragostea nu se explica, ea se simte
Am inteles ca ai deja p'alcineva
Si daca eu trebuia sa plec, eu plec
Da nu uita, ca amintirile raman
Indiferent de ce ar urma

 
Poti sa rupi pozele
Le vei lipi inapoi candva
Dar cel mai rau ma doare
Faptul ca ma doare inca,
Ma doare faptul ca credeam
Ca ne iubim si spun ca,
Sper ca te intorci

 
Ma tine tare ca o stanca
Mana dreapta o tin in falca
Poza ta in mana stanga
Desi stam aproape acum
Calea-i lunga, gandu la tine zboara
Si sper sa si ajunga
Daca te intrebi cumva ce fac, mai nou
Am pe piept o dunga
M-am operat pe suflet deschis
Caci rana este adanca.

A trecut o zi, parca a trecut o saptamana
De fapt nici n-a trecut si te vad cu el de mana
Stau si il privesc si pe loc realizez
Ca diferenta dintre noi o face doar un Mercedes
Dar probabil ca-s gelos si nu asa te-a cucerit
Sau poate e noul tau amic si eu am innebunit

 
Mi-am intors privirea uimit de ce vedeam
Vreau sa ascult melodia ce m-alina cand ne certam
Parca sunt sedat, insetat, setat cu imaginea ei
Nu ma pot ridica deloc, n-am loc deloc
N-am loc deloc n-am loc
Si nu stii cat ma chinui, ma chinui dar nu pot
La suferinta mea chiar nu exista antidot.

Stiu ca v-a fi greu,dar e mai bine asa
O voi iubi mereu, mereu
Si n-o s-o pot uita
E prima dragoste
Poate ultima!

Imi suna telefonul
N-a mai sunat de mult
0722... deja imi suna cunoscut
Raspund 'Alo...cine e?'
Si-mi inchide scurt
Poate a format gresit sau poate...
Dar suna din nou,
Din nou spun 'Alo'
Si o voce cunoscuta imi spune 'Buna..sunt yo'
Imi spune ca regreta
Si ca ar fi misto sa discutam la o cafea
'Ai uitat ca imi face rau...'
Imi zice 'am realizat ca doar cu tine pot sa fiu'
Ii spun 'nu te-ai uitat la ceas...totusi cat e de tarziu'
Imi cere sa o scuz...sa o iert pentru deranj
Raspunsul meu final e 'Sunt Allexinno. Dupa beep lasati mesaj.'

0 comentarii: