02:19

Alexandru Rusu-Zi de zi cu tine ma intalnesc


Zi de zi cu tine ma intalnesc
Si prea mult eu te privesc,te privesc,eu te privesc
Esti fata de care m-am indragostit
Cu frumusetea ta m-ai cucerit,m-ai cucerit,tu m-ai cucerit
Si as vrea sa-ti spun ca te iubesc
Dar nu am curaj ca sa-ti vorbesc,ca sa-ti vorbesc,ca sa-ti vorbesc!

Ref:Dar inima mea imi spune ceva
Te-a ales pe tine sa fii langa ea,
Inima mea alege pe cine sa iubesc
Si de cine sa ma indragostesc!
Inima mea alege pe cine sa iubesc
Si de cine sa ma indragostesc!

Bine,ce bine m-as simti
Daca ai fi langa mine,langa mine,doar langa mine
Viata mea ar fi foarte frumoasa cu tine
Pentru ca atunci cand te vad,
Inima mea imi bate tare,bate tare
Si doar pe tine te vrea langa ea!

O minune pentru mine tu esti
Imi place de tine atunci cand zambesti,
Si cand ma privesti
Cu frumusetea ta ma vrajesti!

Langa tine as fi foarte fericit
Iar daca in viata ta ai sa ma primesti,
Ti-as darui si eu toata dragostea mea
Si ti-as aduce numai fericire in calea ta!

0 comentarii: