02:00

Zi de zi cu tine ma intalnesc!



Zi de zi cu tine ma intalnesc
Si prea mult eu te privesc,
Esti fata de care m-am indragostit
Cu frumusetea ta m-ai cucerit,
Si as vrea sa-ti spun ca te iubesc
Dar mie frica sa nu gresesc!

Dar inima mea imi spune ceva
Te-a ales pe tine sa fii langa ea,
Inima mea alege pe cine sa iubesc
Si de cine sa ma indragostesc!

Bine,ce bine m-as simti
Daca ai fi langa mine,
Viata mea ar fi foarte frumoasa cu tine
Pentru ca atunci cand te vad,
Inima mea imi bate tare
Si doar pe tine te vrea!

O minune pentru mine tu esti
Imi place de tine cand zambesti,
Si atunci cand ma privesti
Cu frumusetea ta ma vrajesti!

Langa tine as fi foarte fericit
Iar daca in viata ta ai sa ma primesti,
Ti-as darui si eu toata dragostea mea
Si ti-as aduce numai fericire in calea ta!

0 comentarii: