04:17

Primeste-ma in inima ta ca acolo e coltul tau de rai!



Ia-ma de mana si primeste-ma in inima ta ca acolo este coltul tau de rai iar daca ma iubesti si eu te voi primi in viata mea ca sa iti daruiesc toata dragostea din lume.
Foarte mult te iubesc pe tine pentru ca ai reusit sa ma vrajesti cu a ta privire atunci cand ai trecut pe langa mine si m-am indragostit de tine.
Esti cea mai frumoasa si draguta fata,as vrea sa fii marea mea iubire sa fiu mereu doar langa tine ca sa te sarut in fiecare zi si sa fim amandoi fericiti,niciodata despartiti.
Inima mea te cheama langa ea si bate tare doar pentru tine iar atunci cand te vede daca ar putea vorbi ti-ar spune ea totul ce simte pentru tine!
Cand te vad pe tine imi faci frumoase si norocoase zilele. 

Te iubesc mult! 
Cu multa dragoste de la frumosul tau,Alex 
Te pup dulce,dulce,dulce   :-* :-* :-*

0 comentarii: