04:06

Ia-ma de mana si primeste-ma in inima ta!




Ia-ma de mana si primeste-ma in inima ta
Vei gasi un loc doar pentru mine in coltul tau de rai,
Numai tu ai reusit sa-mi vrajesti inima cu frumusetea ta
Si acum ma gandesc numai la tine,
Te visez de fiecare data cand adorm
Nu as putea trai daca ai fi departe de mine!

Vreau sa fiu doar langa tine
Tot timpul l-as petrece cu tine,
Stiu ca ma iubesti pe mine
Dar inca nu stii ca si eu te iubesc foarte mult pe tine,
Cand din nou te voi intalni am sa-ti spun
Ca doar pe tine te-a ales inima mea,
Sa fii tot timpul langa ea
Ca ea bate tare doar pentru tine,
Te vrea langa ea,sa faci parte din viata mea!

As vrea sa te am doar pe tine langa mine
Sa fim fericiti mereu,
Niciodata sa nu despartim
In viata noastra sa fie numai bine
Sa nu fie deloc rau!

Acum inchide ochii 
Si imagineaza-ti ,
Ca ne sarutam
Si te rog nu ma uita,
Intr-o zi frumoasa ai sa fii iubita mea
Si poate peste cativa ani ai sa fii sotia mea!

Te iubesc,te voi iubi mereu,nu te voi uita niciodata!

0 comentarii: